Jeg glæder mig som et lille barn om eftermiddagen d. 24. december. Mit fantastiske gospelkor Gospel Unlimited, hvor jeg har slået mine folder siden 2004, holder sommerkoncert d. 7. juni kl. 20 i Brorsons Kirke.

For mig er det først rigtig sommer når jeg har stået sammen med mine medsopraner og sendt en samling sange, som hver på deres måde har fyldt en masse i mit liv, ud over “scene”kanten. Vi skal igennem et bredt spektrum af gospel – fra det jazzede, over det følsomme til det funky, og det bliver et festfyrværkeri af en koncert. Vi vil blive foreviget af professionelle filmfotografer og lydmænd på denne aften – så jeg håber på at se rigtig mange gospelglade publikummer!

Jeg lukker og slukker med “Breathe”, som nok er min yndlingssolo. Det bliver godt!

Update:

Se en optagelse fra koncerten hér:

http://www.youtube.com/watch?v=k9KD8K7CWTk

Kunne du lide dette indlæg? Husk at dele! 🙂

På genhør! /Lena

Skriv et svar

